
סוכני מכירות ונציגי שירות
טוב זה לא מספיק…
לסגור עסקה, להשיג עוד 'ליד', לשכנע, לעמוד ביעד, להישאר 'אני' במפגש עם אנשים שונים, להרחיב מעגל שירותים/לקוחות, להגיע בזמן.
להיות אמין וישר ובו בעת, לא 'פראייר' ומוכר. לא פשוט…
לשמשינוי לאנשי מכירות ושירות
המצבים בהם אנשים מרגישים "תקועים" או פשוט יודעים שיכולים יותר, הם המצבים בהם אנחנו מומחים. לבחון מצב, לראות לאן ובאילו כוחות אפשר להתקדם, לחלץ ו...להניע לצמיחה.להצלחה!
הסדנאות שלנו:
עוברים אתכם מטוב למצויין!
כולם רוצים את כולם בטופ!
כדי להשתפר, לצמוח, להתקדם, להשתכלל ולהגיע לעוד אנשים, לנצח עוד סיטואציות, לעמוד בעוד לחצים ולהצליח, חייבים לשנות הרגלי עבודה ותקשורת.
יש צורך בכלים חדשים שיקבעו הישגים חדשים!
נדרשת עצירה.
לעצירה הזאת אנחנו קוראים 'חילוץ'. יוצאים ממצב אחד, שמאפשר תוצאות מסויימות, ומתקדמים למצב אחר, שמביא לתוצאות טובות יותר. מצוינות אפילו. וכל אחד יכול!
שקט נפשי!
בתוך עולם מהיר ותחורותי, אנשי שירות ומכירות חייבים שקט נפשי וביטחון.
ביטחון בידע, ביטחון במוצר, בשירות. בעצמם! והאתגרים רבים. הלחץ אדיר והזמן טס!
לאורך זמן, האתגרים והעלייה בדרישות, יחד עם הדינמיות ה'מטורפת' והשינויים, מייצרים המון "רעש" וקושי להישאר רגוע. שקול. לקבל החלטות נכונות, להגיב בזמן ובאופן מדויק ומקדם.
"זאבים בודדים" מדברים לעצמם
מעבר למיומנויות המכירה והבקיאות במוצרים, לאופן שבו אנשי המכירות ("זאבים בודדים") מדברים לעצמם - כן כן, ממש מדברים עם עצמם - יש משמעות אדירה על התוצאות ועל ההרגשה שלהם ועל ההמשכיות. ל"דיבור הפנימי" הזה יש כח! הכח להרים והכח להפיל. הכח להמשיך לאתגר הבא ולנצח אותו, או 'להישבר' ולהשאר מאחור. לפעמים לכמה שעות, לפעמים ליום, לפעמים יותר...
חוסן מנטאלי - עניין של גישה
מה קורה בראש שלנו? טוב, פה אצל כל אחד ואחת זה אחרת. אבל בסוף, כולם כולל כולם, מושפעים, קשורים ותלויים בגישה שאיתה מגיעים. מגיעים ליום ספציפי, לפגישה ספציפית או לפרוייקט.
תכל'ס, כל אחד יודע ואומר את זה...הכל עניין של גישה!